profil.
Namn: Iida Ålder: 20år Relationsstatus: Singel Intressen: Musik, vänner, familj m.m Just nu: Letar jobb för fullt.

senaste inläggen.
» .............
» 5 dagar kvar tills jag flyttar =)
» kommer få nyckeln tidigare än förväntat. jippi =)
» jaop..
» 15-20 juni
» SANT !
» FLYTTA ! =)
» trygghet
» någon karl som kan fixa denna åt mig? tack.
» länge sen sist och inte mkt har hänt.
» Bra dag
» helgen som gått.
» frååååga
» hopp.
» hatar att vara sjuk.
» oj nu var det ett tag sen jag skrev sist.
» ny dag.
» nytt år, nya tag, mitt nya liv !
» om 12 timmar och 9minuter
» 7dagar kvar

kategorier.
» Det allra bästa <3
» FILM <3

arkiv.
» Juni 2012
» Maj 2012
» April 2012
» Mars 2012
» Februari 2012
» Januari 2012
» December 2011
» November 2011
» Oktober 2011
» September 2011
» Augusti 2011
» Juli 2011
» Juni 2011
» Maj 2011
» April 2011
» Mars 2011
» Februari 2011
» Januari 2011
» December 2010
» November 2010
» Oktober 2010
» September 2010
» Augusti 2010
» Juli 2010
» Juni 2010
» Maj 2010
» April 2010
» Mars 2010
» Februari 2010
» Januari 2010
» December 2009
» November 2009
» Oktober 2009

det var ett bra tag sen jag skrev.

Datum: 2010-05-04 Tid: 14:27:48 | Publicerat i: Det allra bästa <3
Kommentarer: Kommentera! (0) | tillbaka till toppen.

har väl inte gjort så himla mkt sen jag skrev sist. förra veckan på måndagen kan ja ju börja med att jag åkte på kryssning med mamma och barndomsvännen annie, jätte trevligt hade vi. vi åkte över till helsingfors vi åkte på 48timmars kryssning, ass kul. sen kom ja ju hem på onsdagen, gick ja upp till anneli och barnen, hade köpt med mig godis och så till dom. dom vart jätte glada. :) och ja köpte ju godis och dricka till mig oxå. :)

valborg vart jag bjuden på mat uppe hos anneli och dom. men så blev det inte. anneli och jag fick ta hade om brasan ist, och vi ville inte ställa oss och grilla klockan tio på kvällen, så vi strunta i det. så vi åkte ner till mig ovh packa min väska, så sov ja över hos dom ist.

1 maj, blev det att vara med anneli och barnen, kolla på första maj tåget och så där, sen tivolit för små barnen, och emmy ville åka karusell med mig, så anneli fixa en biljett till mig så åkte vi virvelvinden, och emmy älskade att snura fort så jag fick säga till hela tiden tt vi skulle ha mer fart. haha. sen blev det att åka hem till dom och fixa mat och så, sen kom evelina och hämta mig så åkte vi till bauhaus bil träffan, kul som fan hade vi, men tråkigare blev det för polisen kom som vanligt. jaja. sen kom ja hem straxt efter tolv, och jag somna direkt.

söndag. blev det städ dag för mig, storstäda hela lägenheten, och badrummet, vill att dom ska komma och fixa det snart. men dom svarar ju aldrig när man ringer. hmm. jaja.

igår, tvätta jag, sen kom anneli och dom och hämta mig, så åkte ja med upp till dom för ja skulle hjälpa anneli med en grej på datorn.

idag har jag inte gjort så himla mkt, bara varit hemma, var i affären förut med, köpte glass, mums. idag/ikväll ska jag vara barnvakt. kommer gå skitbra. nu vet ja inte mer vad jag ska skriva. jaja.


 

ja på kryssningen.

 



jag och annie god morgon på kryssningen.



ja fixade mitt hår i finland oxå tyckte det blev skit fint. bröderna FLUFF eller Z.haha. :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: