profil.
Namn: Iida Ålder: 20år Relationsstatus: Singel Intressen: Musik, vänner, familj m.m Just nu: Letar jobb för fullt.

senaste inläggen.
» .............
» 5 dagar kvar tills jag flyttar =)
» kommer få nyckeln tidigare än förväntat. jippi =)
» jaop..
» 15-20 juni
» SANT !
» FLYTTA ! =)
» trygghet
» någon karl som kan fixa denna åt mig? tack.
» länge sen sist och inte mkt har hänt.
» Bra dag
» helgen som gått.
» frååååga
» hopp.
» hatar att vara sjuk.
» oj nu var det ett tag sen jag skrev sist.
» ny dag.
» nytt år, nya tag, mitt nya liv !
» om 12 timmar och 9minuter
» 7dagar kvar

kategorier.
» Det allra bästa <3
» FILM <3

arkiv.
» Juni 2012
» Maj 2012
» April 2012
» Mars 2012
» Februari 2012
» Januari 2012
» December 2011
» November 2011
» Oktober 2011
» September 2011
» Augusti 2011
» Juli 2011
» Juni 2011
» Maj 2011
» April 2011
» Mars 2011
» Februari 2011
» Januari 2011
» December 2010
» November 2010
» Oktober 2010
» September 2010
» Augusti 2010
» Juli 2010
» Juni 2010
» Maj 2010
» April 2010
» Mars 2010
» Februari 2010
» Januari 2010
» December 2009
» November 2009
» Oktober 2009

jag hade rätt från första början.

Datum: 2009-11-08 Tid: 15:35:47 | Publicerat i:
Kommentarer: Kommentera! (1) | tillbaka till toppen.

sa ju från första början att min födelsedag skulle bli den sämta och värsta. och jag hade rätt. jag har aldrig blivit så jävla sårad och besviken av min pappa eller hans sida. det trodde jag verkligen inte om dom. dom kunde lika gärna skicka presenten på posten. så känns det. dom tycker att farsdag är mkt viktigare att fira farsdag ist för sin dotters födelsedag. hur lågt får man sjunka egentligen. vill bara att den här dagen ska försvinna.




TACK petra, jonas, mamma och sandra för alla fina presenter jag fick.

och som ni alla vet. jag älskar coca cola, så jag fick det av petra och jonas, haha. :D och så fick jag en triss lott och en platttång. :) <3

taqck mamma för alla fina muggar tallrikar och gardinerna jag fick. :) <3

tack sandra för under kläderna jag fick. :) <3




det värsta som någonsin kunde hända, var att min farmor glömde bort att jag fyller år idag. jag ringde till henne igår och fråga vad hon skulle göra idag, då sa hon ja det är ju farsdag så jag ska baka en tårta till farfar. vad ska du själv göra? ja ba, ja jag fyller ju år så vi ska väl fira mig. och så ska jag träffa pappa och så. hon ba, JUST JA, DET GÖR DU JA. DET HADE JAG GLÖMT BORT.! hopp. tack för den då. då känner man att man bara vill försvinna härifrån.

sen idag, prata sis med pappa och helen i telen. och så sa dom att dom skulle ringa mig  när dom var klara. så jag vänta och vänta. och så kom petra och jonas hit och lämna mina paket och så. sen gick vi ner för att jag skulle ha åkt och fikat med min pappa och hans tjej. NEJ  det var inte så. utan då, så lämna dom kuveret, och stog och prata med mig, petra och jonas. vi kanske prata i 10min. sen åkte petra och jonas, sen åkte pappa och hans tjej och jag gick upp till mig. inte ens min egan farmor eller farfar eller faster har ringt och grattat mig. känner mig så jävla värdelös. fast jag vet att det är dom som har gjort fel. vill bara att den här ddagen ska försvinna härifrån.



Postat av: Maria

Hej gummsan, jag hade nog sagt upp bekantsakepn med sådana :( fy. hoppas du haft en någorlunda bra dag utöver de där. pusspuss

2009-11-08 @ 21:26:02
URL: http://eliasmammma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: